Shell & Turcas CEO’su Felix Faber Yükselişten Memnun

Türkiye’nin en önemli firmalarından birisi olan Shell’de maddi tablo olumlu yönde seyretmeye devam ediyor.

Akaryakıt ve madeni yağ sektörünün önemli markalarından birisi olan Shell için önemli bir değerlendirme şirketin CEO’sundan geldi. Shell & Turcas CEO’su Felix Faber, yaptığı değerlendirmelerde markanın geleceğe yönelik olarak yol haritasını anlattı.

Shell Yükselmeye Devam Ediyor

Felix Faber yaptığı açıklamada Shell’in yükselişinin devam ettiğini söyledi. Shell için

"tek marka altında faaliyet gösteren en büyük" perakende şirketi ifadesini kullanan Felix Faber, sadece Türkiye’de günlük 1.5 milyon müşterinin istasyonlarda ağırlandığını ifade etti. Markanın şu anda 70 farklı ülkede faaliyet gösterdiğini hatırlatan Felix Faber, 70 ülkede toplamda 43 bin akaryakıt istasyonu ile hizmet verildiğini söyledi. Firmanın bu iş akışındaki çalışan personel sayısı ise 500 bini aşmış durumda. Shell için değerlendirme yapan Felix Faber, aynı zamanda özel ürünlerin önemine değindi. “Shell olarak Doğal gazdan üretilen ilk sentetik motor yağını” marka adı altında piyasaya sunduklarını dile getiren Felix Faber, bundan sonraki süreçte daha geniş bir coğrafyada hizmet verebilmek adına çalışmaların devam edeceğini duyurdu.

Mobil Uygulamalar Geliştirilecek

Mobil uygulama konusunda Shell’in son yıllarda önemli bir atılım içerisinde olduğunu söyleyen Felix Faber, akıllı cihazlar sayesinde hem müşterilerin kolaylık yaşadığını hem de hizmetlerin daha iyi bir şekilde sunulduğunu dile getirdi.