Xiaomi Hindistan'ın İkinci Büyüğü

Xiaomi son yılın dördüncü çeyreğinde Hindistan'ın ikinci büyük akıllı telefon satıcısı oldu.

IDC tarafından yayınlanan son habere göre, Xiaomi, yüzde 10,7 pazar payı ile son yılın dördüncü çeyreğinde Hindistan'ın en büyük ikinci akıllı telefon satıcısı oldu. Çinli akıllı telefon üreticisi, altı aydan daha az bir sürede üç milyondan fazla Redmi 3S (Redmi 3S, Redmi 3S Prime ve Redmi 3S +) sattığını açıkladı.

3S Serisi Çıtayı Yükseltti

Araştırma firması, Xiaomi'nin Redmi 3S serisinin başarısından büyük ölçüde yararlandığını belirtti. Bu seri çeyrekte Xiaomi'nin büyüm

esine katkıda bulundu ve rakamları ciddi oranda arttırdı. Xiaomi, 2014 yılının 4. çeyreğinde çevrimiçi akıllı telefon pazarında da etkindi. Şirket, 2016 yılının 4. çeyreğinde geçen yılın aynı dönemine göre % 3.3 paya karşılık yüzde % 10.7 payla 2. sıraya çıktı.

2016 yılının 4. çeyreğinde sıralı büyüme yüzde 15,3 iken, yıllık satışlar üç kat arttı. Xiaomi, 2014 yılının 4. çeyreğinde çevrimdışı kanallar için özel bir model başlatarak perakende varlığını da genişletti ve tüm bunlar marka adına önemli bir gelişme sağlandı.

Xiaomi adına Manu Jain tarafından açıklamada, Xiaomi'nin stratejisinin özünde güçlü ürün yelpazesi olduğu belirtilirken Hindistan'ın da bu konuda çok önemli olduğu belirtildi. Müşteri hizmetleri, satış sonrası servisin yaygınlaştırılması, üretim kapasitesinin artırılması adına önemli gelişme sağlayan marka, bu konuda geleceğe de güvenle bakıyor.